Data Centerele noastre – pregatite pentru afacerea ta

Service Level Agreement

Invite Systems garanteaza disponibilitatea retelei la 99.95% in timpul oricarei luni calendaristice. Indisponibilitatea va fi luata in calcul imdeiat dupa deschiderea unui bon de deranjament la Help Desk Invite Systems. Disponibilitatea nu include intreruperile cauzate de mentenanta programata, a carei durata nu va depasi 72 de ore anual. Fiecare lucrare de mentenanta a retelei Invite Systems va fi anuntata de client cu cel putin 48 de ore in avans. De asemenea sunt excluse din garantare orice intreruperi in afara responsabilitatii Invite Systems.

 

Durata de repunere in functiune a serviciului

Invite Systems garanteaza un restore time de maximum 4 ore in cazul intreruperii serviciilor. Garantia acopera orice intrerupere a transmisiunilor de date in interiorul retelei Invite Systems. Durata de repunere in functiune a serviciului garantata, va fi luata in calcul imediat dupa deschiderea unui bon de deranjament, la Help Desk Invite Systems. Durata de repunere in functiune a serviciului garantata nu include intreruperile cauzate de mentenanta programata a carei durata nu va depasi 72 de ore anual. Fiecare lucrare de mentenanta a retelei Invite Systems va fi anuntata catre client cu cel putin 48 de ore in avans. De asemenea sunt excluse din garantare orice intreruperi in afara responsabilitatii Invite Systems.

 

 Intarzierea transmisiilor de pachete

Se masoara in serii de cate 5 ping-uri cu pachete de cate 100 bytes la fiecare 10 minute. In interiorul retelei Invite Systems/DTAG - Internet se garanteaza urmatorul transit delay mediu lunar:

  • Mai putin de 30 ms intre POP-urile din Romania;
  • Mai putin de 80 ms intre POP-urile Europene;
  • Mai putin de 150 ms intre POP-urile din SUA;
  • Mai putin de 180 ms transpacific.

 

Pierderea de pachete

Invite Systems garanteaza o medie lunara a pierderilor de pachete in interiorul retelei sale mai mica sau egala cu 0.1%.

 

Help Desk Invite Systems

Invite Systems garanteaza un timp de raspuns telefonic de maximum 5 minute, in orice perioada a anului.

Invite Systems garanteaza un timp de raspuns prin e-mail de maximum 12 ore, in orice perioada a anului.

 

Limitele SLA

Responsabilitatea Invite Systems include:

  • Operarea si managementul echipamentelor proprii, mentenanta si toate legaturile necesare pentru buna functionare a serviciului;
  • Mentinerea parametrilor SLA in reteaua Invite Systems.